20090802

Salam Takziah

Takziah diucapkan kepada teman-teman yang ditangkap oleh pihak polis dalam Himpunan Aman Mansuh ISA 1hb Ogos 2009. Tabahkan hati, cekalkan iman teruskan perjuangan. Kita berada di pihak yang benar.

Saya sungguh simpati dan mengucapkan Salam Takziah khusus kepada Sdr Hong Ping Setiausaha AMK Negeri Johor yang tercedera ditangan akibat tembakan pihak polis dalam himpunan tersebut. Najib mesti bertanggung jawab diatas apa yang berlaku.

AMKJ merasakan tindakan pihak polis sangat keterlaluan dan bersifat kejam serta zalim yang langsung tidak berperikemanusiaan. Rakyat yang hadir tanpa senjata sewenang-wenangnya diperlakukan seperti binatang. Dipukul, disepak, diterajang, ditumbuk, dibelasah tanpa rasa belas.

Sungguh pelik, kenapa polis mesti taat pada perintah dan arahan yang zalim. Ingatlah kamu akan bertugas dibawah Pakatan Rakyat kelak. Mereka yang zalim akan menerima hukumannya.

AMKJ mendesak agar Najib mengambil tindakan tegas terhadap anggota polis yang telah melakukan kekejaman tersebut. begitu juga terhadap kecederaan yang dialami oleh peserta Himpunan Aman tempohari. PM 1Malaysia mesti melaksanakan janji manisnya. Jangan hanya bijak berjanji tapi cenderung untuk memungkiri, MUNAFIK namanya...

* Seluruh rakyat tidak mahu Pemimpin yang Munafik..

No comments:

Post a Comment