20090908

Salam Badar Buat Sang Penghianat

Tidak mengapa media pro BN-UMNO enggan berbicara mengenai penyelewangan 37,000 hektar Hutan Simpanan Kekal Terosot oleh juak mereka.

Para Penghianat Bangsa ini pasti menerima hukuman setimpal dengan hasil rompakan menjijikkan ini. Dengan kesungguhan juak-puak mereka mahu Penghianat Bangsa lenyap di bumi Darul Ta'zim ini. Pencatat bersama pemuda Pakatan Rakyat menyahut cabaran Pemuda UMNO untuk menghapuskan Sang Penghianat secara total.

Pencatat merasakan terdapat ramai dalang menuai imbuhan dari perlupusan tanah simpan kekal ini untuk tanaman getah . Hasil balak adalah agenda utama untuk menghalalkan akta dan perlembagaan negeri yang telah termaktub.

Dalam masa terdekat pencatat akan mengupas satu persatu ahli lembaga pengarah dan pemilik syarikat konsesi yang mengaut keuntungan haram ini.

Pencatat percaya Datuk Seri Abdul Ghani Othman, Menteri Besar Johor terlibat dalam urusniaga haram ini. Bukan salam Eidul Fitri buat Penghianat Bangsa ini, Salam Badar demi memperjuangkan hak anak-bangsa.

No comments:

Post a Comment