20090911

Pengaruh Bloggers Parti Keris


Mendukacita. Sudah pasti marhaen merasakan sama seperti pencatat rasakan. Kita melayari blog-laman web parti keris. Cacian meraka terhadap pemimpin Pakatan Rakyat bagaikan mereka berada di surga.

Hidup bagaikan dalam dunia-negara kayaraya.

Pencatat meneliti tulisan dan makian mereka. Pencatat paham, bloggers dibayar untuk menghidupkan kembali parti keris itu. Namun tanggungjawab sosial perlu dinaungi.

Kini negara dengan belenggu kebankrapan yang dasyat. Akhabr tempatan menunjukkan senarai-notis kebankrapan bertambah ratusan orang saban hari.

Pencatat beranggapan bloggers ini makan gaji buta dari pencacai parti keris. Tanpa segan silu mengatakan pembayar gaji mereka telah mentadbir negara dengan kejayaan cemerlang.

Bloggers Parti Keris Kian Tersepit

Agenda mereka ingin melaknat Anwar Ibrahim, Nizar Jamaluddin, Abdul Nik Aziz, Karpal Singh dan lainnya telah memberi advantage kepada pemimpin ini. Jangkaan bloggers parti keris marhaen mudah dibodohkan, culaan menunjukkan hasil mereka sia-sia.

Hit laman mereka bertambah pada angka yang mengerunkan. Tetapi kalah tetap kalah pada pilihanraya kecil yang lepas. Ia menampakkan hasil karya mereka tidak bernilai.

Mungkin juga bloggers parti keris ini mengedit hit pelawat pada lamannya pada jumlah yang banyak.


Setelah gagal di DUN Pematang Pasir, bloggers parti keris kini beralih ke DUN Bagan Pinang. Marhaen melawat dengan penuh minat, hasilnya belum pasti.

Mungkin juga bloggers parti keris ini peminat laman lucah. Bicara kata pun memperlihat tingkahlaku tidak karuan.

Makin di maki-keji Barisan Nasional makin punah-ranah, malah rakyat makin derita. Harga petrol meningkat, ruang perniagaan makin sempit dan pengangguran bertambah.

Pencatat tidak mengatakan mereka tidak berpengaruh, cuma pelayar laman akan berbicara didalam hati, "anak siapa lah ini, mak bapak dia tidak ajar agama agaknya".

No comments:

Post a Comment