20090411

11 - 04 - 2009

8.24 am

Pentas Anak Muda
Program ini bagi merealisasikan kebuntuan anak muda dalam kemelut sekelian anak muda/i dalam persaingan global. Ianya dijadikan program rasmi Angkatan Muda Keadilan(AMK) bertujuan anak muda/i tidak terpesong oleh dakyah serta propaganda anasir BN-Umno yang memperalatkan anak muda/i dari terpesong dalam perjuangan jatidiri.
Dewasa ini sekelian anak muda/i disogok dengan dakyah kebendaan dan hasutan yang keterlaluan terutama di media cetak dan pandang-dengar. Kesilapan yang tidak disengajakan oleh pemimpin Pakatan Rakyat dicemuh-keji habis-habisan sehingga maruahnya ditahap terendah. Jika ketirisan berbilion-bilion ringgit, ianya dianggap 'sumbang untuk peribadi'.
Pentas Anak Muda telah dilaksanakan diseluruh negara oleh pemuda Pakatan Rakyat dan dianjurkan oleh AMK Parti Keadilan Rakyat. Hari ini di anjurkan oleh AMK Gelang Patah dan disokong oleh AMK Johor. Saya menyeru agar semua datang beramai-ramai malam ini di Pejabat PKR Cawangan Taman Damai Jaya, Skudai jam 8.30 malam.

1 comment:

  1. Pembetulan... Program tersebut akan diadakan di Pejabat PKR Cawangan Taman Damai Jaya, Skudai jam 8.30 malam. Program bermula awal berikutan sebanyak 5 penceramah akan berceramah pada malam ini. Diharap Tuan Moderator dapat membetulkan info tersebut.

    Nazri Ismail
    Naib Ketua (1) AMK Johor
    (Pengarah/Penyelaras Program)

    ReplyDelete