20090402

02 - 04 - 2009

05.33 pm

Rakan-rakan sepejuangan.
Laporan dari rakan AMK di tiga lokasi pilihanraya kecil memperlihatkan sambutan sangat mengagumkan dari penduduk setempat. Namun jentera BN dengan dakyah bermutu rendah masih terus menipu rakyat dengan modal 'gula-gulanya'.
Permasalahan timbul banyak tertumpu di Bukit Selambau. Saya menyeru rakan-rakan bersiap sedia ke Kedah. Walaupun sambutan makin meningakt tetapi BN-Umno semakin ganas mengunakan taktik kotornya.

7.27 am
Budaya anak muda-mudi kian terbiar. Badan pendakwah dan jentera belia-sukan negara menjalankn tugas-tugas kempen BN-Umno. Akibatnya remaja lebih rakus menonton dan melakukan jenayah sex di merata-rata. Jakim , para Mufti dan lainnya makin kabur dasar matlamat ditubuhkan/dilantik . Malah radio IKIM yang jadi lidah penyampai dakwah Islamiah juga kerap tersasar kearah politik BN-Umno.
Gejala remaja kian menjadi ikutan usian peringkat usia 50-an. Rakyat Malaysia dicatatkan oleh seorang pengkaji laman web, terdapat lebih 50 video lucah terhasil sebulan di Malaysia dan 80% adalah melayu-Islam. Tanpa rasa malu pelaku dan tiada kesedaran pihak 'penjaga Islam', ia amat menyedihkan.
Menteri BN-Umno juga secara terang juga terbabit melakukan jenayah ini. Kesedaran ini kian pupus dan tiada tindakan serius dilakukan demi menyelamatkan anak-bangsa. Malah mereka terus menipu. Jika semasa di Piliharaya kecil Permatang Pauh dan Kuala Trengganu dikatakan sumbangan kepada masjid-surau untuk Agama Allah ditipu pemberian sumbangannya. Adakah anak-bangsa diambil berat ? Jawapannya tidak sama sekali. BN-Umno penghancur bangsa melayu.

No comments:

Post a Comment