20091027

Cetusan Malim Deman...

Saudara pencatat, Zabidie Abas. Saya berharap saudara menyiarkan email saya.

Saya adalah ahli PKR dan penyokong PAS. Saya telah mengikuti PRU yang lepas-lepas dan 9 PRK selepas Mac 2008. Saya terua kenyataan Datuk Nik Aziz, Meteri Besar Kelantan pasal EGM.

Pada saya , Nik Aziz telah melakukan pekara yang betul dan sepatutnya PKR juga sedemikian rupa. Ini bukan sentimen dipengaruhi MCA tetapi kekalahan memalukan di Bagan Pinang dan hampir kalah di Manek Urai disebabkan YB-YB kita datang berkempen seperti melancong dan pengarah saja.

Saya respect DSAI dan Nik Aziz walaupun kondisi uzur namun kepentingan berkempen tidak membatasi dua pemimpin ulung ini untuk berjuang untuk menang. Lain-lainnya, maaflah... hempehhh.

Kekalahan kita kerana ego dan pemimpin YB-YB pakatan rakyat yang tidak ada kesungguhan perlu dibuang kerana akan merosakkan parti yang memperjuangkan rakyat.

Saya tidak lihat kelibat Hassan Ali, Nasharuddin, Mustafa Ali, Timbalan Presiden PKR dan MPT PKR datang membantu dengan kesungguhan pada PRK yang lepas. Kalau datang pun cuma seperti VVIP, makan dan berborak.

Kita kalah kerana pemimpin seperti ini, sejarah lepas membuktikan kita menang dengan bersua pengundi dan kita kalah kerana pimpinan kita, seperti kacang lupakan kulit.

PKR juga perlu dirombak dan saya lihat ketua PKR Johor macam tak boleh pakai... percayalah Johor akan kalah lagi jika ketua PKR Johor tidak diganti....

Malim Deman
Segamat.

Pencatat :

Saudara Malim Deman, Pencatat hanya boleh menyiarkan dan pembaca menilainya. Bidang kuasa ditangan Biro Politik Pusat.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment