20090602

02 - 06 - 2009

08.38 am

Islam bukan Agama asing bagi barat. Hanya segelintir penghuni barat beranggapan Islam itu Agama pelampau. Ia dianggap pelampau disebabkan tindakan segelintir golongan pelampau dan lainnya telah ditekan (mangsa provokasi keterlaluan).

Ini jelas apabila muslimin dan muslimat yang yang memperagakan pakaian menutup aurat tidak diganggu ketika berjalan dikalayak ramai di barat. Malaysia adalah negara contoh terbaik. Malah penerimaan parti berasaskan Agama Islam (PAS) diberi tempat yang tinggi kini di Malaysia.

Ketika ini banyak kelas-kelas pengajaran Islam dihadiri oleh penganut agama lain. Malah ramai juga ingin mempelajari secara mendalam seperti ilmu hadist, perundangan, ibadat dan lainnya.

Permasalahan Islam di barat adalah kerana hasutan media yang keterlaluan terutama media yang dipunyai oleh elit Yahudi. Di dalam Al-Quran sendiri telah memberitahu bahawa golongan Yahudi, Nasrani juga Bani Israel ini perlu ditentang dengan keras. Allah sendiri telah melaknat golongan ini secara tegas dan jelas.

Tindakan Hitler membunuh golongan Yahudi sautu ketika dahulu kerana sikap dan pendirian gologan Yahudi ini yang memberi bencana pada manusia disekeliling mereka. Walaupun Hitler bukan beragama Islam, namun pemberontakan ketika itu menyebabkan Hitler mengambil pendirian yang sama dengan penganut Islam, iaitu menjadi Yahudi adalah musuhnya. Bahawa golongan Yahudi adalah punca pecah-belah dan kerosakkan . Ketika ini Obama sendiri terpaksa mengikut telunjuk Yahudi, ia disebabkan pengaruh Yahudi yang tidak dapat dibendung lagi.

No comments:

Post a Comment