20110101

N5 : Garap Pasukan, Leka Pasti Lebur

Perkhabaran rakan-rakan kian rancak menyusun jentera, terpanggil pencatat untuk membebel di awal tahun baru ini.

Ada juga bicara semangat, ada juga rakan-rakan meluahkan pendapat peribadi mengenai susun atur berkempen. Pencatat mengucapkan tahniah dan terima kasih atas keperihatian semua.

Mantap, bernas dan sensitif. Ulasan pencatat kepada rakan KEADILAN Johor dan AMK Malaysia.

Desas-desus ada kelompok mula menconggak untuk mendapat populariti dan ingin melompat juga kedengaran.

Hari ini pelancaran Jentera Pemuda Pakatan Rakyat di Labis. Rakan-rakan makin bersemangat untuk mencantas provokasi dan cari taburan dakyah/wang ala-UMNO.

Kekalahan 5 pilihanraya lepas memperlihatkan kali ini beberapa aspek diambil kira. Faktor berhimpun diprogram-program ceramah mungkin disesuaikan dengan pasukan gempur.

Terdapat juga beberapa rakan-rakan yang menyatakan enggan melakukan apa-apa kerana pelbagai sebab dan agenda yang merasakan mahu berehat.

Bagi pencatat ia biasa bagi organisasi yang mengalami 'peristiwa merumdum'. 5 kekalahan lepas antara faktor terdapat rakan mahu berehat.

Jika sebelumnya menang, bisa mungkin rakan-rakan ini berganding bahu. 'Mood ' seperti ini sudah lali bagi pencatat sejak PRU tahun 1999.

Mengulas pada persiapan jentera AMK dan Pemuda Pakatan Rakyat. Pencatat merasakan kehangatan kian girang. Beberapa pasukan mula menjalankan tugas dengan berkesan.

Jentera lawan mula menabur wang, projek dan dakyah negitif seperti biasa di pilihanraya kecil lepas.

Pelancaran Pemuda Pakatan Rakyat menjanjian pasukan mantap , maka biarkan pasukan pengkritik memainkan peranan mereka bagi memperdayakan pasukan lawan.

No comments:

Post a Comment