20100716

KAMI MAHU BERUBAH

Kenaikan harga barangan patrol, diesel, LPG dan gula amat membebankan rakyat terutama golongan bawahan. Melayu yang terdiri sebagai golongan bawahan amat terkesan dengan kenaikkan harga barangan tersebut.

Kerajaan pemerintah langsung tidak perihatin terhadap derita yang ditanggung oleh rakyat kesan kenaikan, yang secara langsung mencekam ekonomi rekyat. "Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan" hanya retorik zalim umno/BN buatan Najib Tun Razak. Inilah pemimpin no 1 Malaysia yang paling Zalim, penipu dan hipokrit.


Rakyat Malaysia adalah antara manusia yang paling malang kerana memiliki Perdana Menteri yang tidak cekap mentadbir, lengkap dengan skandal yang mengaibkan, rakus mencilok dan merompak kekayaan negara, PM yang dipandang jijik dan hina dimata dunia luar dan gagal memulihkan ekonomi negara malah bakal mengheret Malaysia ke Negara Bankrap.


Malaysia akan musnah dibawah penjajahan umno/BN. Rakyat mesti bangkit menyatakan pendirian. Hentikan umno/BN dari terus berkuasa. Kami akan pastikan, rakyat bangkit menyingkirkan umno/BN. Kami mahu bernaung dibawah kerajaan yang lebih baik, adil, telus, mengutamakan kepentingan rakyat, mampu mentadbir dengan lebih cekap.


Kami mahu berpindah kepada Pakatan Rakyat. Kami mahu pembelaan yang hak, kami mahu keselesaan kehidupan.
"KAMI MAHU BERUBAH"..... "KAMI MAHU BERUBAH"..... "KAMI MAHU BERUBAH:....


.

No comments:

Post a Comment