20090523

23 - 05 - 2009

09.58 am

Terjawab sudah permaslahan di Perak, namun ia belum mutamad. Allah merancang, Najib merancang tetapi Allah Maha Penentu. Najib yang gementar.

Saya secara peribadi tidak gusar dengan keputusan Hakim Mahkamah Rayuan, dari segi personaliti kita lihat dengan jelas siapa barisan hakim itu. Jika bersidang 100 kali jawapan tetap sama. Persoalannya beranikah BN-Umno memindahkan kes Menteri Besar Perak ke negara lain yang bersekutu dengan negara komenwel. Jika kes ini dibawa ke nagara lain sebagai jalan penyelesaian adakah BN berani ?

Kita akan lihat mereka melatah macam orang gila talak terutama Khairi Jamaluddin dan lainnya. Tidak perlu diperbincangkan pekara ini, jelasnya mereka adalah jantan-jantan bacul. Matlamat yang perlu digalas hanya keyakinan pada Yang maha Esa. Perjuangan perlu dimotivasi sentiasa digilap agar tidak tersasar.

Tenaga muda perlu ada kesinbungan dengan semangat waja. Sentiasa perpesan pada hati, perjuangan yang murni hanya Allah yang membalasnya. Habuan akan tiba jika itu qada' dan qadarNya.

Saya kini berada di Penanti, saya gembira bersama rakan-rakan seperjungan. Jika saudara ada kelapangan dan berkemampuan ayuh mampir kesini. Pikul segala senjata dan pastikan kemenangan kepada yang berhak.

No comments:

Post a Comment