20090511

11 - 05 - 2009

8.06 am - Nota buat Mawi

Mawi, dalam persidangan PKR November tahun lepas, saya telah menyentuh nama saudara tentang penglibatan saudara dalam parti yang saudara dokongi suatu ketika dahulu.
Sememangnya saudara bukan pendokong PKR ketika ini. Saya minta maaf kerana melibatkan saudara semasa ucapan saya di kongres PKR. Saya paham populariti saudara sedang memuncak ketika itu dan kini dan semesti saudara enggan dilibatkan dengan parti yang dianggap ganas oleh BN-Umno. Hakikatnya saudara bersama-sama kami memperjuangakan keadilan sebelum saudara bergelar artis. Mawi bukannya ahli PKR kerana mawi aktif bersama-sama Parti Keadilan Nasional (PKN) ketika itu.
Dimana juga saudara berdiri saya berharap saudara sentiasa memperjuangkan keadilan sejagat. Sebenarnya pada ucapan saya ketika itu adalah sekadar menyentuh penglibatan artis dan pemimpin pada rakyat umum untuk menegakkan keadilan.

No comments:

Post a Comment