20090520

20 - 05 - 2009

08.05 am
Adat ketua menjadi gandingan untuk terus kukuh. Saya yakin pemimpin lain juga tidak lari dari pemasalahan dari ahli parti , organisasi ataupun perkumpulan. Apatah lagi parti politik. Cemuhan, teguran, pandangan dan sindiran menjadi santapan harian.

Saya berharap semua ahli AMK dan pendokong Pakatan Rakyat tidak menyisihkan nilai perjuangan asli ( keadilan sejagat ) apabila melontarkan idea dan tindakan. Ia penting bagi mengukuhkan keterampilan. Tidak dinafikan puak sana memburukkan puak sini dan ketua dijadikan bahan rujukan bagi mengukuhkan idealoginya.

Saya berharap setiap percanggahan pendapat dan gerak-kerja dinilai dan diteliti untuk kesan jangka masa panjang. Tidak semua pendapat diterima dan ditolak kerana ia perlu bagi kesimanbungan mantap.

Penambahan ahli PKR johor saban hari makin bertambah, pendokong AMK begitu juga. Wadah yang kian membesar ini perlu ada gandingan mantap dan persefahaman yang kukuh. Terima kasih semua, dan masa yang singkat lagi saya bersama AMK ini akan saya lakukan sebaik mungkin. Namun saya juga seperti manusia lain yang tidak sempurna 100%.

Teguran dan cadangan saudara/i sudah pasti saya mempertimbangkan dengan anugerah yang diberikan Ilahi. Gempur selagi bertenaga bertindak selagi peluang masih ada. Hapuskan segala kezaliman.

No comments:

Post a Comment