20091210

Melangkah Kehadapan bagi Kemenangan Rakyat

Perjumpaan pasukan AMK Johor di Taman Teratai kelmarin membuahkan keputusan sebulat suara agar konvensyen AMK Johor ditunda. Pencatat mengambil pendirian menerimanya.

Konvenseyen yang diadakan tetap diadakan atas sokongan dan dorongan Majlis Perhubungan Negeri dan AMK Pusat. Namun pendekatan berbeza akan dilaksanakan. Perlaksanaannya akan dimaklumkan.

Datuk Seri Chua Jui Meng selaku penaung program tersebut menyatakan kesungguhan untuk menghadirkan diri dan komited AMK Johor mampu mengalas Harapan Baru bagi rakyat Johor.

Jumlah kehadiran tidak memperlihatkan pasukan AMK Johor perlu goyah dengan ribuan jentera UMNO-BN. Perang Badar memperlihatkan semangat juang menjamin kemenangan.

Pencatat menyelami keperibadian Salahuddin Al Ayubi. Tentangan dari pihak musuh menjadi fokus keutamaan dalam mengatur strategi. Peperangan bukan pilihan terakhir, tetapi menegakkan keadilan perlu ada yang tewas.

Menumpaskan penjajah yang rakus serta zalim perlu sentiasa tersemat dibenak fikiran agar bangsa Malaysia dijulang. Johor perlukan kita untuk merobahnya.

No comments:

Post a Comment