20091201

Kita Tiada Perdana Menteri

Pendedahan demi pendedahan berserta bukti terhadap rasuah dan penyelewengan dibongkarkan terhadap kerajaan UMNO-BN. Disebabkan sudah harga diri dan jawapan terhadap rakyat UMNO-BN kini kian hilang arah.

Terbaru mereka menyerang Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat agar Menteri Besar Kelantan itu meletakkan jawatan. Ia boleh dianggap mengamalkan politik b*d*h dan primitif.

Ekonomi Indonesia, Singapura, Vietnam, China dan lainnya sedang melonjak naik manakala kerajaan Malaysia terkais-kais mencari arah. Malah pemimpin negara terus menerus dalam kebuntuan.

Satu pekara yang harus diteliti oleh semua bahawa sebenarnya kita sebenarnya tiada Perdana Menteri(PM) . Negega hanya ada pelindung dan pelaku jenayah. pencatat boleh ibaratkan sebagai PM kita sebagai ketua lanun.

Wartawan dan media dihalang dari bertanya mengenai jenayah yang dilakukan oleh pemimpin UMNO-BN setiap sesi soal-jawap. Kes Altantuya langsung diharamkan untuk ditanya.

Terbaru kes Menteri Besar Negeri Sembilan dengan pengubahan wang RM10 juta. Kerana kita mempunyai PM yang d***gu, maka Datuk Seri Najib Razak lebih berminat mengenai doa MB Kelantan.

No comments:

Post a Comment