20090707

07 - 07 - 2009

07.15am

Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) akan ditangkap ?

Tanggal 8hb Julai 2009, kira-kira jam 9.00 pagi Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dihadapkan ke Mahkamah Tinggi , atas tuduhan fitnah kes liwat konspirasi siri ke2.

Spekulasi tersebar situasi DSAI sekarang ini dalam keadaan merbahaya. Terdapat desas-desus Pperdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak akan memastikan DSAI disumbat ke penjara. Kalaupun tidak mahkamah membuat keputusan sedemikian, beliau akan tetap melakukan sesuatu agar DSAI disumbat kepenjara.

Lebih membimbangkan lagi, beliau sanggup dan mampu melakukan apa saja untuk memastikan DSAI terhapus dari muka bumi ini. Ingat Altanthuya.... dia bukan sekadar mati dibunuh malah diletupkan agar segala bukti terhapus. Bagaimana jika DSAI diperlakukan sedemikian?????

Bertindak sebelum terlambat... Jangan sampai kita kehilangan DSAI baru nak bangkit! Berikan sokongan dan simpati anda. Saya menyeru kepada semua, Ayuh.... kita hadirkan diri ke Mahkamah Tinggi Jalan Duta pada 8 hb Esok jam 9 pagi dengan berbaju HITAM bagi menyatakan sokongan kita terhadap DSAI.

Seperkara yang perlu diingat, AWAS.. berhati-hati terhadap provokasi. Barua/tali barut mereka juga akan ada disana. Saya bimbang, seandainya provokasi yang mereka lakukan bisa menjadikan alasan untuk menghukum dan memenjarakan DSAI. Bertindak mengikut arahan pimpinan kita sahaja.

*Orang Pekida kini telah ramai diserapkan sebagai SB - pelaku provokasi

No comments:

Post a Comment