20091111

Himpun Kelompok, Galas Harapan Rakyat

Perbincang pujuk dikalangan Cabang Kulai malam tadi lebih berkisar kearah kemantapan serangan bertali-arus. Rakan PKR Kulai tidak memperlihatkan rasa goyah untuk terus mengalas tugasan.

Beberapa perbincangan disusuli dengan keputusan sepakat. Konvensyen yang akan diadakan di Kluang bakal dihadiri dengan semangat 'Harapan Rakyat'.

Persekitaran AMK Johor, pencatat masih menerima sms dan panggilan dari rakan-rakan. Perlunya ada kerjasama erat dikalangan AMK Cabang untuk mengempur lebih sepadu.

Perbezaan pendapat perlu digarap dan keputusan perlu diambil tanpa dibebani cadangan emosi. Wujudkan diri dalam jiwa anggota parti yang berdisiplin dan patuh dengan dasar-dasar parti.

Menekan perbincangan dengan mengharapkan cadangan diterima secara total amnya membuahkan persengketaan. Usah berkecil hati kerana anda adalah harapan rakyat.

Kita telah lihat berduyung-duyun ahli, kepimpinan Cabang, Negeri malah ADUN kita keluar PKR. Jika dikalangan kita masih berjiwa haloba inilah yang berlaku.

Semat didalam jiwa, pengorbanan Nabi Ibrahim A.S sebagai pendoman hidup. Usah ubah pendirian hidup walaupun dicampakkan kedalam api.

Pegangan Agama dipatri, harapan rakyat dikendong. Inshallah Tuhan dan rakyat bersama kita.

No comments:

Post a Comment