20100926

Bersama Gapai 'Nusajaya Gemilang'

Beberapa cabang di Johor telah menyelesaikan pemilihan dan mesyuarat. Tahniah kepada pemenang. Walau tersebar mengenai cabang Parit Sulong.

Pencatat berharap tiada tanggapan nagitif dari pembaca. Ia hanya masalah taknikal yang pasti dapat diselesaikan secara ukhuwah.

Tahniah juga kepada beberapa pemimpinan Johor yang dicalonkan untuk calon tertinggi parti. Perubahan drastik kearah 'Gemilang Nusajaya'.

Terima kasih tidak terhingga daripada pencatat diatas pencalonan keatas pencatat dari beberapa negeri untuk Majlis Pimpinan Pusat.

Rasa terharu dan teruja ini menjadikan iltizam pencatat lebih membara untuk "Menuju Nusajaya".

Terima kasih tidak terhingga buat Dato' Chua Jui Meng, Pak Ngah dan Shamsul Iskandar Mohd Akin yang sering mengerakkan pencatat dalam perjuangan MEMERTABATKAN RAKYAT.

Kunjungan pencatat ke Felda Semencu beberapa hari lepas memperlihatkan juga kekecewaan peneroka akan penindasan FELDA. Siri jelajah FELDA tidak membataskan pencatat dalam musim Eidul Fitri dan pemilihan.

Terdapat pemintaan daripada beberapa tanah rancangan agar saman dijalankan dengan segera terhadap FELDA. Ia memerlihatkan peneroka sudah tidak tahan penipuan FELDA.

No comments:

Post a Comment