20100514

ZULKIFLI NORDIN - TERCUCUK HIDUNG


Friday, May 14, 2010
Zul Noordin Barua UMNO Cuba Jatuhkan Kerajaan Kedah Sebab Dia Palsu kan Dokumen

Nota Editor: Mengikut pendedahan Raja Petra yang terbaru, rupanya Zul Noordin tidak fail penyata kewangan untuk tahun 2004. Lepas tu, apabila kes tersebut di bawa ke mahkamah, Zul Noordin telah cuba memalsukan penyata kewangan. Malangnya, penipuan Zul Noordin telah diketahui oleh UMNO. kalau hanya setakat tidak menghantar penyata kewangan, Zul cuma akan hilang kerusi Parlimen sahaja. Namun, kesalahan memalsukan dokumen bakal menyebabkan Zul merengkok dalam penjara.

Tapi, Najib bijak dan menggunakan peluang ini membeli Zul Noordin untuk bekerja untuk Najib. Tugas utama Zul Noordin adalah menjana kejatuhan Kerajaan Kedah.

Sememangnya penggerak UMNO dan BN adalah penjenayah. Macam si Zul Noordin. Amat wajar talibarut UMNO/BN ini dinyah singkairkan dari PKR.

Semuga dengan pendedahan Raja Petra, terbongkar sikap sebenar Zul Nordin. Bertopengkan agama seakan-akan pejuang Islam tulin tetapi penipu besar. Hati-hati dengan syaitan jelmaan manusia ini. Mungkin dialah Firaun Kecil yang beliau sebut-sebutkan sendiri.

Nota Pencatat : Zul Nordin sama sahaja dengan ulamak-ulamak UMNO...

No comments:

Post a Comment