20100508

PERTANDINGAN 3 PENJURU DISIBU



Pertandingan tiga penjuru di Sibu
Wong Teck Chi & Joseph Sipalan
Mei 8, 10
9:46am


Pilihan raya kecil Parlimen Sibu pada Ahad depan menyaksikan pertandingan tiga penjuru antara calon Barisan Nasional (BN), Robert Lau Hui Yew; calon DAP, Richard Wong Ho Leng; dan calon Bebas, Narawi Haron.

Kelayakan ketiga-tiga calon itu bertanding diumumkan Pegawai Pengurus Pilihan Raya Sibu, Wong See Meng, di pusat penamaan calon di Dewan Suarah di Sibu pada jam 11.25 pagi tadi



NOTA PENCATAT

PRK Sibu amat bermakna buat Pakatasn Rakyat. Kemenangan PR amat diharapkan bagi merubah sinario politik di Malaysia Timur. Pencatat melahirkan keyakinan yang penuh untuk memenangi PRK Sibu ini.

Semua pihak perlu memberi tumpuan yang sewajarnya. Sokongan dan gerakkerja yang rapi perlu diatur. Jentera dan para petugas disana mesti memanfaatkan setiap sudut ruang yang ada. Tidak ada lagi istilah makan angin.. Hadirnya kita di bumi Sibu ini untuk memikul amanah bagi memenangkan Pakatan Rakyat.

Temui seramai mungkin pengundi Sibu. Sampaikan dan perjelaskan agenda Pakatan Rakyat. Tonjolkan sikap yang baik, usaha untuk memenangkan hati pengundi, dekati mereka, berikan harapan pada mereka, yakinkan mereka tentang kemampuan Pakatan rakyat.

Tahniah kepada calun Pakatan Rakyat Richard Wong Ho Leng. Semuga kejayaan menanti anda. Berkhidmatlah untuk Rakyat dan Negara. Setiap jentera yang berada di Sibu akan senantiasa memberi sokongan padu. Kami akan berusaha sehingga kejayaan dapat kita raikan.

Kepada seluruh jentera yang telah berada dibumi Sibu, ayuh kita garap segenap kekuatan kita untuk mencapai kemenangan di PRK Sibu

No comments:

Post a Comment