20100524

Nizar VS Ezam



Warga Felda kini mulai terdedah kepada maklumat-maklumat dan kebenaran penipuan sebenar Felda. Terbukit malam tadi di Felda Pasir Raja, ribuan warga Felda hadir membanjiri Majlis Perasmian Pasti Al Ummah dan ceramah YAB Dato` Seri Ir Nizar Jamaluddin. Keseluruhan yang hadir amat menanti kunjungan YAB DS Nizar.

Jelas sungguh kedudukan sebenar sehingga berjaya mengajak yang hadir turut sama berjanji menolak Umno/BN dalam Pilihanraya akan datang. BN/Umno mesti ditumbangkan. Jangan biarkan mereka terus berkuasa kerana terlalu banyak kerosakan yang dilakukan. Mereka ini perlu digantikan dengan pimpinan baru yang jauh lebih baik. Pakatan Rakyat satu-satunya Parti menunggu yang paling layak.

Beberapa hari sebelum itu, Senator Kotak, Ezam Md Nor diperintahkan oleh Najib meracuni fikiran Warga Felda di Sg Sibol. Beliau berceramah, penuh dengan fitnah. Ezam lebih hina daripada pemimpin Umno/BN yang telah memang hina. Seperti biasa, Ezam juga turut bersumpah sebijik macam budak didiknya Saifol bersumpah. Sumpah itu, sumpah ini.... Ezam Sesumpah sesumpit.



Manusia bernama Ezam terlalu jauh terpesong. Tergamak beliau merperlekehkan Tok Guru Nik Aziz, mempertikaikan keulamakkan Yusof Qardawi. Beliau terus-terusan menabur fitnah DSAI kaki Liwat. Najib pemimpin yang betul. Najib tidak terlibat dalam pembunuhan Altantuhya.. Ezam membela Najib yang kaya dengan skandal. Manusia apa Ezam ini. Lebih hina daripada Yahudi, menyerupai Syaitan...

Adakah Ezam sudah tidak mampu membezakan antara kebenaran dengan kebatilan? Adakah Ezam mahu menjadikan kebatilan itu suatu kebenaran, dan kebenaran itu bertukar menjadi kebatilan?.. Kalau itu niat Ezam, Sdr adalah sejahat-jahat makhluk yang Allah ciptakan diatas muka bumi ini. Semuga Allah memperlihatkan kekuasaanNya kepada Sdr.

No comments:

Post a Comment