20100511

BN JOHOR AKAN JATUH PRU 13???



Johor bukan lagi kawasan selamat buat BN - Fairus
Tuesday, 11 May 2010 8:02 AM
Oleh Era Pakatan


KUALA LUMPUR : Bekas Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin berkata, negeri Johor bukan lagi kawasan selamat bagi Barisan Nasional di negeri itu.

Menurutnya, walaupun negeri itu selama ini merupakan kubu Barisan Nasional, namun beliau tidak menolak Tsunami Politik yang melanda negara pada 8 Mac 2008 boleh berulang kembali.

"Saya difahamkan Pakatan Rakyat sedang mengadakan gerakan intensif secara berterusan ke setiap negeri untuk menyebarkan pemikiran serta perjuangan mereka termasuk di Johor.

"Memang semua orang tahu Johor merupakan kubu kuat kerajaan BN, tetapi harus diingat ia tidak akan kekal jika parti duduk diam dan tidak mustahil juga 'tsunami' politik 2008 akan berulang semula," katanya dalam satu majlis di Johor Bahru semalam.


NOTA PENCATAT:

PKR Johor bergerak di bawah tanah. Ada orang kata Ala Komunis. Lantak la apa orang nak kata yang penting hebahan maklumat sampai kepada rakyat. BN Johor jangan bimbang sangat. Pakatan Rakyat Johor belum menggugat BN lagi. Masih terlalu awal. Tapi memang ada tanda-tanda yang BN akan tumbang dibumi Johor....

Pemimpim-pemimpin BN bolehlah siap sedia untuk turun meninggalkan kerusi masing-masing. tapi jangan meninggalkan Negara pula. Manalah tahu ada kes-kes yang berkaitan. Boleh intai-intai peluang yang ada dalam Pakatan Rakyat terutama PKR. Banyak kekosongan.....

Pencatat; Tapisan yang menyeluruh kepada ahli baru

No comments:

Post a Comment