20100511

PRK SIBU - KATAK MELOMPAT TERIMA HABUAN


Teramat hina perangai katak-katak ini. Melompat menjelang PRK Sibu. Besar sangat ke habuannya. Kalaulah wang ringgit menjadi habuannya, berbaloikah menggadaikan sebuah perjuangan yang suci. Memang dasar mata duitan... sanggup menggadaikan perjuangan.

Inilah UMNO/BN, didikan Yahudi, menipu rakyat. Kejahatan yang dilakukan dilemparkan kepada Pakatan Rakyat. Budak tak bermoral AMK Serawak pun di kutipnya. Sememangnya setiap kali katak-katak melompat keluar, mereka ini dibayangkan UMNO/BN yang membeli dengan janji manis. UMNO/BN Dilihat sanggup mengeluarka jutaan ringgit untuk memujuk ahli-ahli Pakatan Rakyat sertai mereka walaupaun mereka ini terdiri dari sampah-sampah yang tak berguna.

Munasabahkah lompat katak ini berlaku dimusim PRK Sibu. Kenapa tidak berlaku selepas PRK Sibu? Mungkin imbuhannya kecil berbanding musim PRK. Tapi ingat penipuan BN, semua telah maklum, pencatat amat bimbang, tidak mendapat imbuhan seperti yang dijanjikan.

PRK Sibu memang tipis untuk dimenangi oleh Pakatan Rakyat. BN bakal menabur wang ringgit sebanyak mungkin. Waktu inilah rakyat kena bijak, mintalah apa juga samada untuk peribadi mahupun masyarakat. Ugutlah kerajaan semaksimum yang boleh. Kepada yang bijak pasti mengaut keuntungan. Pemimpin BN yang hadir berkempen sudah tentu akan pulang dengan duit penuh dipoket. Inilah kempen bacol BN...

Pakatan Rakyat akan bersedia mengambil alih pemerintahan negara menjelang Pilihanraya Umum ke 13 nanti. PRK ni memang milik BN kerana mereka terkenal dengan Perasuah, Penipu, dan sanggup melakukan apa saja untuk memenangi PRK ini. Tunggu Pilihan raya Umum akan datang.... BN akan terkubur....

No comments:

Post a Comment