20090224

24 - 02 - 2009

6.16 pm
Jadual ketat mentiti AMK Johor. Saya pasti anak muda Johor tidak akan ketinggalan untuk berbulanmadu di Kedah dan yang terbaru di Sarawak. Kepada semua yang ingin menyertai AMK Johor untuk Ke Bukit Selambau, Kedah dan Batang Ai, Sarawak ayuh serahkan nama seberapa segera kepada saya atau Srd. Azam Basri.
.
Anak lembu mencari ibu,
Lembu betina disimpan tuan.
Lapuran Polis sudah beribu-ribu,
Lembu Qurban jadi sasaran.
.
7.44 am
Semalam saya bersama Ketua AMK Bahagian Gelang Patah Srd. Azlan Ishak , Ketua AMK Tebrau Sdr. P. Magendran , Naib Ketua Srd. Mohd. Nazri Ismail dan lainnya serta rakan-rakan se-Malaysia telah membuat 36 lapuran Polis terhadap Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) iaitu Datuk Seri Ahmad Said akan salahguna kuasa beliau.

Walaupun saya yakin lapuran Polis itu sia-sia (tanpa pendakwaan) namun saya telah berkhidmat kepada rakyat Johor-Malaysia dan semua pembayar cukai bahawa beliau telah menyalahgunakan amanah yang dikendong. Saya menyeru kepada semua rakan-rakan terutama yang berada di BN-UMNO agar bersama kami merealisasikan Harapan Baru kearah Malaysia tanpa kekufuran.

No comments:

Post a Comment