20090221

21 - 02 - 2009

12.23 pm
Datuk Diego Maradona.
Kini menjadi datuk setelah anak perempuannya, Gianina melahirkan seorang bayi lelaki Khamis lepas. Namun tidak setaraf Datuk Shah Rukh Khan. Maradona hanya datuk gelaran setelah mendapat cucu, artis hindustan pula mendapatnya 'munkgin' dengan baktinya mencium seseorang. Al-maklum, di Johor ahli politik BN/UMNO boleh dihitung yang mendapat gelaran ' Datuk' dari Istana Bukit Seren. Malah ada yang menaggih dari Filipina dan Kraton Indonesia. Itulah pelahapnya BN/UMNO Johor mengejar darjat.
Kepada pembaca senior berita TV1 , Kerajaan Pakatan Rakyat Perak dan Altantuya, kami AMK Johor saksikan kegelojohan seorang individu BN/UMNO sering dalam kerakusan melampau batasan. Penyiksaan dasyat pasti berlaku.

8.48 am
BN/UMNO pasti punahranah.
Semua institusi disalahguna untuk menutup pekong, berbaloikah untuk ranapkan bangsa UMNO. Apalah diperbodohkan rakyatpengundi sekelian. Mertabat bangsa melayu diperkosa dengan zalim. Tiada perasaan malukah mereka pada sekutu MCA, MIC dan lainnya pabila mencacitomah keterlaluan sesama Islam demi haloba pada kontrak dan projek.
Saya terdengar seorang rakan bercerita, dia berkata ada seorang gadis mengaku Datuk Shahrir Abdul Samad mempunyai perempuan simpanan berusia awal 30'an. Saya berkata, " Itu tuduhan yang sangat jahat ". Rakan saya berkata lagi, " Allahualambisawab..... ". Jika benar, ayuh simpan segera, nanti dijahamankan rakan se-UMNO. Jika tidak, usaha berpolitik sekadar mencari rezeki dan populariti.

No comments:

Post a Comment