20090219

19 - 02 - 2009

5.59 pm
Rumah siap tukul berbunyi.
Bangunan belum siap. Jentolak mundarmandir, peranca sanasini. Sebahagian staff Kerajaan Negeri telah diarah berpindah ke Pusat Pentabdiran Nusajaya yang masih 'huruhara' . Apa gamaknya arahan supaya berpindah pada bangunan dan kemudahan yang belum siap. Logiknya makin bercelaru, dilihat Puteri Harbour bagi persinggahan bot mewah seperti hampir siap. Mungkin juga untuk pada nelayan di Johor mudah bertemu Menteri Besar. Namum sebak dihati tidak ketemu Masjid disitu, mungkin dalam perancangan. Tetapi itulah kerajaan BN. Islam Hadhari katanya!!
8.53 am
Mesyuarat Biro Politik lewat malam kelmarin akur dengan kehendak Srd. Noor Azman Hashim agar beliau tidak disenaraikan sebagai Ketua Biro Strategi & Pilihanraya . Penglibatan beliau sejak penubuhan ADIL banyak membantuk AMK Johor dari aspek strategi dan gerakkerja.
Naluri beliau banyak berkisar tentang kemantapan AMK Johor dan PKR Johor. Kami paham kekuathiran beliau akan kepimpinan Johor yang acapkali silih berganti. Keengganan beliau dalam jentera AMK agak memilukan kami. Namun hakikat itu berlaku.
AMK Johor khasnya mengucapkan segunung terima kasih diatas tenaga, idea, iltizam dan harta yang pernah beliau korbankan atas dasar perjuangan.

No comments:

Post a Comment