20100329

Raja Playboy Dengan Raja Lucah Untuk 1Malaysia..

Jika UMNO ada Presiden bergelar 'Raja Playboy Negara' yang mempunyai skandal, didakwa membeli isteri pembaca Berita Dunia Jam 10 dan dikaitkan pembunuhan ala-zionis terhadap Altantuya. MCA pula mempunyai Presiden berstatus ' Raja Lucah Negara'.

Perwakilan MCA telah membuat pilihan tepat dengan membawa gandingan terbaik untuk Najib Razak. Kini Najib tidak bersendirian dalam membawa nakhoda Barisan Nasional. Amnya presiden MCA akan menjadi Kementerian Pengangkutan atau Kesihatan.

Jika Datuk Seri Chua Soi Lek menjadi menteri pengangkutan, maka ramailah pelacur dari China, Indonesia, Vietnam dan Thailand akan menjadi tetamu kehormat.

Malah pelacur-pelacur asing tidak akan bersaing dengan pelacur dari Monggolia kerana pelacur dari negara itu takut dibom dengan 'Raja Playboy Negara'.


Jika Raja Lucah Negara dilantik sebagai Menteri Kesihatan pula, maka para gadis jururawat dan gadis doktor muda pasti menikmati mimpi ngeri jika berkhidmat dengan kerajaan.

Kini MCA tidak boleh picit telur UMNO, dan UMNO tidak boleh piicit telur MCA kerana MCA, MIC dan UMNO mempunyai telur yang sama 'kebal'. Maka dengan ini lengkaplah 1Malaysia yang dicita-citakan oleh Najib.

Isyarat 1Malaysia pasti bertukar dari jari telunjuk kepada jari hantu bila menunjukkan isyarat 1Malaysia.

No comments:

Post a Comment