20110327

Fitnah Sex Anwar Ibrahim

Satu fitnah yang tidak bermaruah dan tidak bermoral telah dikaitkan terhadap Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Rakaman Video Sex yang kononnya dipalitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim ternyata satu fitnah yang teramat keji dilakukan oleh banjingan Umno.


Fitnah ini dilakukan bermotifkan politik, semata-mata mahu menghapuskan kerjaya politik Anwar. Sungguh hina dan tidak bermaruah langsung Umno menggunakan kaedah fitnah sex untuk menghadapi Anwar. Umno, Bacol dan penakut.


Anwar!, jawapan yang diberikan "Sudah-sudah lah tu... yang dah lepas biarkanlah... saya maafkan semuanya". Selaku pendokong Datuk Seri Anwar Ibrahim, kami tidak rela Anwar diperlakukan sedemikian rupa. Tidak tertahan pedih hati ini menahan fitnah bangsat Umno menzalimi Anwar. Negara ini seakan-akan sudah ketiadaan undang-undang yang adil. Polis kelu, KDN turut membisu, Menteri pula menjadi bangkai yang lantang menokok tambah jadi batu api.


Fitnah oh fitnah... Rakyat menjadi bingung. Malaysia memuliakan pemimpin kaki Fitnah. Juak-juak Umno terus memalu gendang, bersorak riang, meneruskan fitnah, mencaci-cerca diwarong-warong kopi. Sehingga Anwar dilihat seorang yang cukup hina dan penyokong-penyokong beliau turut dipalitkan mempunyai watak yang serupa.


Cukup, cukup, cukup, Anwar mesti segera bangkit memperbetulkan keadaan ini. Anwar tidak boleh hanya duduk bertahan sahaja. Anwar mesti menyerang. Anwar mesti mendedahkan petualang sebenar. Ditangan Anwar ada banyak bukti skandal-skandal bobrok salah laku pemimpin Umno. Baik PM, mantan-mantan PM, TPM.NPM, Menteri-menteri malah sehingga kejawatan yang serendah-rendahnya, semuanya sudah tercemar, rosak dan tidak boleh diperbetulkan lagi.


Ayuh Anwar!!!... Mulakan serangan... Kita bukan sekadar menentang umno tetapi berhadapan dengan zionis berwajahkan Umno. Kami tetap teguh dibelakang Anwar. Sudah tiba masanya kita menegakkan kebenaran dan keadilan dengan tangan kita. Biar kita mati Bermaruah daripada hidup Terhina. Tidak ada mati yang mulia selain Syahid...


Kami bersedia.......