20110315

Anwar Peliwat? - Gagal serah DNA

Fitnah Liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim kini semakin menjadi-jadi. Keengganan Anwar memberikan Sample DNA untuk siasatan kali ini menjadi bahan cemuhan oleh talibarut dan barua Umno untuk menambah burukkan nama baik Anwar.
.
Walaupun rekod DNA Anwar masih disimpan oleh mereka, sample DNA baru tetap diperlukan untuk dibubuh di botol, berus gigi malah tidak mustahil akan dibubuh di jubur Saifol atau kepada lain-lain orang untuk dijadikan saksi baru.
.
Nasihat Peguam Anwar untuk tidak memberikan sample DNA adalah tepat kerana bimbang akan disalah gunakan oleh pihak-pihak yang khianat dan berkepentingan untuk mengaibkan Anwar.
.
Pemuda-pemuda Umno mula giat mencerca disana sini, memburuk-burukkan, memfitnah Anwar semata-mata mahukan Anwar hilang kepercayaan rakyat. Usaha mereka hanya untuk menghilangkan kepercayaan rakyat dan anggota Pakatan Rakyat.
.
Anwar Ibrahim dilihat seorang pemimpin yang paling digeruni Umno. Beliau paling layak dan mampu menggugat kedudukan Umno. Pemimpin-pemimpin Umno hampir keseluruhannya telah rosak, korup, terlibat rasuah, pengkhianat negara, dan langsung tidak setanding denganAnwar Ibrahim. Rakyat amat yakin bahawa Anwar mampu merubah corak kehidupan rakyat Malaysia kepada kehidupan yang lebih baik.
.
Namun maklumat sebenarnya tidak sampai kepada rakyat. Masih ramai lagi rakyat yang buta maklumat tentang kebenaran Anwar. Rakyat hidup didalam penipuan Umno. Rakyat tidak nampak kebenaran. Rakyat telah dibutakan. Dimata rakyat apa yang diperkatakan Umno semua betul. Sehingga fitnah yang dilemparkan terhadap Anwar dan Pakatan Rakyat disambut baik oleh mereka.
.
Sedarlah, dunia hari ini telah meletakkan KEBATILAN itu sebagai BENAR dan KEBENARAN itu pula diperlihatkan sebagai BATIL. Gunakan akal fikiran yang sempurna untuk menilai sesuatu KEBENARAN. Jangan menerima sesuatu secara melulu, elakkan kesesatan dan penyesalan kemudian nanti.
.
Anggota PKR dan Pakatan Rakyat perlu mengukuhkan perpaduan. Dikalangan kita juga turut termakan hasutan Umno. Ada dikalangan kita yang turut serta mencemuh Anwar, ada dikalangan kita sudah mula melaga-lagakan sesama kita, ada dikalangan kita saling bermusuhan, ini adalah keberkesanan jarum Umno menyelinap dalaman kita.
.
Sesiapa juga yang cuba memporak-perandakan PKR atau Pakatan Rakyat, beliau adalah talibarut Umno. Orang seperti ini perlu disingkirkan segera. Kita lihatlah sendiri diseliling kita, perhatikan berapa ramai yang melaga-lagakan antara kita? "Tak puas hati itu, tak puas hati ini", "Sepatutnya macam tu bukan macan ni", keputusan pucuk pimpinan ditentang tanpa asas, cakap banyak tanpa membuat kerja, dan pelbagai lagi....
.
Selamatkan Malaysia, Selamatkan PKR, Selamatkan Pakatan Rakyat