20101006

PKR Yakin Dapat Tawan Johor

http://www.sinarharian.com.my/johor/content/story8255345.asp

SENAI - Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kulaijaya, Zabidie Abas yakin parti itu dapat menawan Johor dengan perancangan dan strategi yang diatur secara berkesan.

Beliau berkata, PKR negeri ini akan memperkukuhkan dan memperkuatkan parti selain membuat perancangan bagi menarik golongan belia muda negeri ini sertai parti berkenaan.

“Kita dalam cubaan menarik warga Felda, Orang Asli dan juga bagi undi pos untuk memihak kepada kita dan ini adalah langkah permulaan PKR menawan Johor.

“Kita memerlukan masa untuk menawan belia muda sertai kami, namun saya pasti satu hari nanti kita akan berjaya mendapat sokongan yang ramai,” katanya kepada Sinar Harian selepas kunjungannya ke pejabat Sinar Harian di sini, kelmarin.

Menurutnya, hubungan parti itu sesama sendiri adalah baik dan ia perlu dikekalkan bagi memastikan nama baik parti tidak tercemar.

“Setakat ini seperti mana mesyuarat cabang yang baru selesai baru-baru ini, ia berjalan dengan baik dan apa yang kita harapkan ia akan terus berkekalan.

“Banyak juga yang telah kita cuba lakukan namun untuk menarik jumlah belia yang ramai ke dalam parti ini perlu mengambil masa dan kita akan terus berjuang bagi memastikan impian tercapai,” katanya.

Zabidie berkata, tidak mustahil untuk PKR menawan negeri ini satu hari nanti jika setiap pemimpin cabang memainkan peranan masing-masing dalam memperkukuhkan parti selain melakukan pelbagai aktiviti dan memberi semangat belia untuk sertai parti berkenaan.

No comments:

Post a Comment