20101025

Kita Semua Setiausaha, Kita Perlu Muafakat

Terima kasih kepada Dato' Chua Jui Meng diatas kepercayaannya melantik pencatat Setiausaha Pengelola Majlis Perhubungan Negeri Johor. Satu penghormatan dan tugas yang perlu digalas dengan segenap tenaga.

Pencatat merasakan tentu ada segelintir pihak agak terkilan atas perlantikkan ini. Bagi pencatat ianya bukan jawatan untuk dimegah-megahkan.

Selaku parti pembangkang dan parti yang agak remaja jika dibandingkan PAS dan DAP, tentunya banyak pekara perlu garap bersama.

Kerjasama rakan-rakan disemua cabang sudah pasti memudahkan lagi Pakatan Rakyat merampas Nusajaya dan Putrajaya.

Kita semua adalah eetiausaha Keadilan dan semestinya kita perlu berkerja sebagai satu pasukan mantap.

Jika ada yang kecewa, pencatat juga rasa kecewa. Jika pembaca rasa gelora renapkan BN-UMNO, sudah pasti Polis dan mahkamah tidak mampu lagi melindungi BN-OMNO.

Pembaca telah mengetahui kezaliman UMNO terhadap komponen BN. pembaca telah tahu UMNO-BN adalah penzalim bangsa sendiri. Jika kita terus berbicara tentang jawatan maka tiada bezanya kita dengan UMNO-BN.

Lantas dari itu terima kasih diatas kepercayaan mengalaskan Ketua AMK sebelum ini. Mari bersama-sama rapatkan saff dan muafakat untuk membina Keadilan dan Pakatan Rakyat Johor yang digeruni.

No comments:

Post a Comment