20101129

LAHAT BN-UMNO MAMPIR BERSAJI

UMNO

Dari 1998 UMNO berkata KEADILAN-PKN akan berkubur. Malah mereka semakin gentar, malah makin ramai ahlinya menyertai KEADILAN.

Kerana terlalu gentar, saban hari berkata KEADILAN telah musnah. UMNO sendiri mencipta kubur dan batu nisannya.

PEMILIHAN KEADILAN

Selamat berjaya kepada mantan Setiausaha MPN Johor dan kelompok haloba. Tahniah buat yang berjaya dalam pemilihan.

BN melihat KEADILAN dengan gerun kejayaan pemilihan daripada ahli terhadap pemimpin. Malah UMNO-BN tidak mampu melakukannya.

KEADILAN JOHOR

KEADILAN bukan parti melayu, cina , India dan kaum. Kami akur pemimpin pengerusi negeri bukan kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim. Semasa Pengerusi Negeri dilantik oleh Datuk Seri Wan Azizah juga kami akur dan taat.

Pepatah pernah berkata, "orang tamak selalunya rugi".

1MALAYSIA

Bagaimana 1MALAYSIA boleh berjaya sedangkan parti komponen BN sendiri mempertikaikannya.

Bagaimana kata-janji rakyat diutamakan sedangkan marhaen merasanyai sebagai slogan sahaja. Perlaksaannya hanya tipu-daya.

KERAJAAN JOHOR

Makin ramai pemimpin BN-UMNO melahirkan kebimbangan Johor bakal dirampas oleh Pakatan Rakyat. Kami makin bersatu dan kuat.

Teruskan giat gerak-gempur diseluruh negeri. BN-UMNO sendiri kian yakin mereka bakal menjadi pembangkang.

KEADILAN KULAIJAYA

Lihat kanan, rakan-rakan Pakatan Rakyat makin mesra. Lihat kiri rakan-rakan KEADILAN makin bersemangat dan berkerjasama. Kami tidak menolah ke belakang lagi.

ANGKATAN MUDA KEADILAN

Tahniah kepada Srd Shamsul Iskandar mohd Akin atas kemenangan kedua kalinya. Terima kasih atas dokongan rakan-rakan AMK Johor sebelum ini atas kepimpinan pencatat sebagai Ketua dan Timbalan AMK Johor. Yang kurang gitu, perlu ditokok tambah.

Rapatkan pasukan dan maju bersama-sama.

FELDA

Kononnya penubuhan BAPAK untuk membantu peneroka. Tipu-daya jelas untuk mencuri lagi wang peneroka bagi mengerakkan pertubuhan itu. Dari mana wang itu datang untuk mentadbir BAPAK ?

Sudah tentu dari wang FELDA. Dari mana pula wang keuntungan FELDA. Pembaca lebih arif.

No comments:

Post a Comment