20101113

Chua Jui Meng Contoh Terbaik

Datuk Seri Anwar Ibrahim menyelar pemimpin-pemimpin yang menyertai PKR dengan tujuan untuk menggilai jawatan. Kerakusan mereka mula dilihat sekarang ini terutama dalam pemilihan parti yang sedang berjalan. Anggota perlu menolak pemimpin begini demi menyelamatkan parti.

Berbeza dengan Datuk Chua Jui Meng yang tampil untuk memperjuangkan rakyat. Sifat beliau amat disenangi oleh semua pimpinan dan amat digeruni oleh musuh Umno/BN. Kegusaran juga timbul daripada talibarut umno di dalam Keadilan yang kepanasan.


Dirakam daripada: http://suara-keadilan.com/


Menyentuh mengenai keperibadian yang perlu ada kepada anggota KEADILAN, beliau memuji sikap bekas Menteri Kesihatan, Datuk Chua Jui Meng yang tidak meminta-minta sebarang jawatan dalam parti setelah menyertai perjuangan lebih setahun lalu.

"Saya tanya Datuk Chua samada beliau ingin bertanding, Kata beliau beliau masih baru dalam parti dan mahu membantu mengukuhkan jentera parti terutamanya di Johor sebab kita yakin pada pilihan raya umum akan datang kita yakin mampu mengambil alih Johor. saya lihat beliau menjelajah seluruh negeri Johor dan negara membantu parti tanpa meminta jawatan, kedudukan dan sebagainya. Inilah sikap yang baik sebagai seorang ahli parti. Jadi tidak semua bekas Menteri tidak baik dan ambil kesempatan," sindir Anwar.

No comments:

Post a Comment