20100903

NOTA PENCATAT

Pertembungan merebut jawatan ke 2 tertinggi Keadilan dijangka hangat. Masing-masing mempunyai kehebatan tersendiri dan bercita-cita untuk kebaikan Keadilan.
Johor mempunyai pandangan berbeza. Calon dinilai dari ketokohannya, kebijaksanaannya, kekerapan turun padang, gagasan yang dibawa dan keikhlasan serta kejujuran dalam perjuangan Keadilan.
Tan Seri Khalid umpamanya, dalam kesibukan, beliau sudi juga turun ke Johor walaupun hanya untuk beberapa kali. Mustapha Kamil Ayub juga rajin mampir di Johor membantu pimpinan Johor. Datuk Zaid Ibrahim pula, selepas PRK Hulu Selangor sahaja beliau sedah hadir di Johor tidak kurang 3 kali.
Berbeza dengan YB Azmi Ali, walaupun beliau dikatakan hebat dibanyak negeri tetapi tidak pada pandangan Johor. Beliau tidak sudi langsung berkunjung ke Johor. Undangan demi undangan diutarakan menjemput beliau, masih belum punya waktu untuk menyemarakkan Keadilan Johor.
Walau bagaimana sekalipun Datuk Seri Anwar Ibrahim mengatasi semua pemimpin. Belum kelihatan pemimpin lain yang penuh kesungguhan turun padang menandingi Datuk Seri Anwar Ibrahim. Apa juga jawatan yang ditandingi DSAI, Johor tetap memberikan undian 100%.
.

No comments:

Post a Comment