20090824

ADUN Lunas : Kelompok Gologan Munafik Madinah ?

Alhamdulillah, syukur kepada hadrat Ilahi kita masih peroleh kekuatan untuk beribadat di Ramadhan yang Mubharak ini. Tidak kira lapan atau dua puluh raka'at sholat sunat tarawaih yang dikerjakan, sunnah Nabi S.A.W dijalani dengan istiqamah. Tahniah kepada muslimim dan muslimat sekelian.

Berita kurang elok dari Kedah agak memeranjatkan saya, namun bagi pimpinan PKR pusat dan Kedah ianya bagaikan sudah direstui. Di zaman Nabi S.A.W di Madinah dahulu juga terdapat golongan munafik yang berpura-pura memperjuangkan Islam.

Tetapi individu dan golongan tersebut tidak mendapat tempat disisi Allah S.W.T dan Rasulullah S.A.W.
Lantas mereka mendapat 'hukuman' sewajarnya.

Kepada Y.B Mohd. Radzi Salleh, jika puucuk pimpinan pusat dan negeri juga Pakatan Rakyat majoritinya hampa dengan tindakan Y.B. Saya juga mengalu-alukan Y.B keluar dari pakatan yang makin gah ini.


Ibarat nanah yang berulat ditelapak kaki pesakit kencing manis, jika sudah perlu dipotong sebagaian kaki. Perlunya doktor membuat pilihan yang menyedihkan.
Ingatan , amaran dan toleransi telah dilakukan oleh pimpinan pusat, namun Y.B tidak mengindahkannya.

Desas-desus mengatakan Y.B telah berunding dengan pencacai BN-Unmo. Jika itu gamaknya, PKR bukannya pelindung kepada golongan penghianat.

Doa dan harapan agar Y.B beroleh taufik dan hidayah dari Allah S.W.T dibulan yang penuh keberkatan ini. Aminn.


No comments:

Post a Comment