20090811

11 - 08 - 2009

8.00am

Malam tadi bertempat di Taman Hijrah Kota Tinggi, Ceramah Umun bersama Sdr Faridz Musa Timbalan Ketua AMK telah berjaya membongkar dan mendedahkan Siapa Pengkhianat Melayu yang sebenarnya.

Faridz juga telah berjaya menangkis tuduhan pengkhianatan terhadap Anwar Ibrahim. Sepanduk atau kain pemidang menyokong kenyataan Tan Sri Muhyidin Yasin dari segenap Umno bahagian/cawangan bagaikan cendawan melata. Laungan demi laungan didesak kepada NGO`s untuk menyokong kenyataan tersebut.

Ditambah pula, khabarnya pemuda umno akan mengadakan himpunan besar-besaran di Batu Pahat dalam waktu yang terdekat ini, pasti akan mendapat permit polis. Kita juga akan turut menyertai himpunan mereka, dan akan mengedarkan risalah "Muhyidin Pengkhianat Bangsa Melayu Sebenar".

Himpunan ini akan selamat, tiada gas pemedih mata, tiada semburan air kimia, tidak kena pukul FRU. Rakyat akan melihat sendiri doublestandard terhadap kelulusan permit dan kawalan tindakan polis/FRU. AMK Johor akan mendedahkan segala salahlaku Muhyidin semenjak beliau menyandang jawatan MB Johor.

Rakyat tidak lupa, siapa yang menjual tanah rezeb Melayu seluas 51,170 hektar kepada Singapura? Siapa yang menjual tanah perkuburan Cina kepada rakyat Singapura? Siapa yang membangunkan WaterFront, Kemayan Mall, Kehilangan Pulau Batu Putih? Siapa yang meluluskan pembangunan dipenempatan Kg Baru Plentong Tengah, Felda Cahaya Baru? dan banyak lagi.... Muhyidin Yasinlah pengkhianat sebenarnya.

Siapakah yang melacur pendidikan negara ( PPSMI )? Siapakah yang meminda Perlembagaan Persekutuan mengurangkan kuasa raja-raja? Siapakah yang menafikan royalti minyak kepada rakyat Melayu Kelantan dan Terengganu? Siapakah yang memusnahkan penempatan setinggan-setinggan yang mojoritinya orang Melayu ?. Siapakah yang menjadikan orang Melayu jauh tertinggal kebelakang dari sudut pendidikan dan ekomomi ? Pemimpin Melayulah yang menjahanamkan Orang Melayu.

Inilah dia PENGKHIANAT BANGSA MELAYU yang sebenarnya. Hampir 52 tahun merdeka, umno diberi peluang membangunkan orang Melayu, tetapi mereka mengkhianati bangsa sendiri. Kita tidak izinkan umno untuk seterusnya.

* Jika anda memiliki maklumat / bukti tentang Muhyidin Pengkhianat, salurkan kepada kami. Maklumat diri anda akan dirahsiakan.

2 comments:

  1. ya aku sokong..
    aku memang sokong kalau PKR dilabelkan sebagai parti kianat rakyat

    ReplyDelete
  2. he..he..jange mare..
    memang betol pon..
    x caya ker..

    ReplyDelete