20100219

Si - Ustaz Sedia Jilat B.n..t Najib Razak

Jika kedengaran seorang bergelar Ustaz bercuti dan sedang mengerjakan Umrah, ianya lumrah. Tapi ada seorang mengelarkan dirinya Ustaz kini berada di Korea bersama 12 Ahli Parlimen.

Si-Ustaz ini khabarnya ingin melompat keluar 'pakatan' ingin menyertai 'barisan'. Allahualambisawab.

Digelarnya wira-wira rakyat sebagai 'Firaun Kecil' seperti Datuk Nik Abdul Aziz dan lainnya. Niat Si - Ustaz ini ingin menyertai 'barisan' kian ketara.

Rata-rata pendokong Pakatan Rakyat agak terkejut bila sebulan lalu Si-Ustaz ini bersendirian ke Balai Polis dan menyerang mambabi-buta.

Bagi PAS peristiwa sedemikian sudah lali, sebelum ini ramai wakil rakyat PAS telah dibeli. Kini PKR dan DAP sedang diserang dengan hebat.

BN tidak gagal dan Pakatan Rakyat terpaksa menerima hakikat. Dari kenyataan Presidan PAS beberapa hari lepas mengharapkan PKR dan DAP lebih efiktif dalam segala aspek agar tidak terjebak kekancah lebih parah.

YB Zulkifli Nordin mengadaikan harapan rakyat jika benar dia mengaut habuan dan meninggalkan amanah yang disumpahkan kepada pengundinya.

Mungkin beliau sanggup menerima Hukum Karma seperti Firaun dan beranggapan janji Allah semuanya palsu.

Sesungguh laknatnya mereka yang menjual agama dengan keuntungan dunia. Pencatat menasihatkan 'Si-Ustaz' agar sedar sebelum terlambat.

Bukan kerana PKR atau pakatan Rakyat tetapi janji dan sumpahnya semasa pilihanraya lepas.

Setelah diberi peluang untuk mengemukkan hujah Islam dan iman kopiahnya, Si-Ustaz ini cepat-cepat lari ke luar negara kononya tenangkan fikiran.

1 comment:

  1. Ustaz penipu macam ni la.kalau benar tunggu la jawab.dah betul kata pepatah melayu berani kerana benar takut kerana salah.Parti dia tak hantar pun ke korea dia yang nak pergi sendiri.dasar ustaz celup.chey

    ReplyDelete