20100205

Tahi Bertarikh 28hb June '08 Menjadi Saksi Saiful Diliwat

Mohd Zaiful Bukhari Azlan (insan mulia yang dianggap oleh Utusan Malaysia, TV3 dan UMNO) berkata beliau diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26hb. June 2008.

Pada jam 1.00, 28hb June 2008 Mohd Saiful ke Hospital Tawakal, malangnya doktor pakar dan jururawat dah balik kerana half day.

Dengan kesakitan didakwa diliwat Mohd. Saiful terus ke Hospital Pusrawi. Malang sekali lagi Mohd Saiful mendakwa Dr. Osman A. Hamid memberitahu hospital pakar tersebut tidak cukup peralatan.

Dalam menahan berak semalam 3 hari. Insan diliwat itu bergegas bersama Superintenden Jude Pereira ke Hospital Kuala Lumpur. Yes, Unit Rawatan Luar tidak half day.

Tetapi malang lagi Dr. Daniel sibuk minta penahan berak 3 hari itu ke Wad Kecemasan kerana kesakitan menahan berak.

Yehhh... akhirnya doktor di Wad Kecemasan Hospital Kuala Lumpur telah mengesan dilubang dubur Mohd. Saiful ada kesan air mani Anwar Ibrahim.

Mohd Saiful barulah boleh berak kerana ujian telah dijalankan. Jika Saiful berak sebelum itu, maka bukti air mani Anwar pasti ke lubang jamban bersama tahi-tahinya.

Mohd. Saiful bukan seorang , 7 pegum berwibawa yakin Saiful telah diliwat. Datuk Nordin Hassan ketua pendakwaan yakin anak guamannya diliwat secara.

Karpal Singh, Datuk Param Cumaraswany, S.N Nair, Ramkarpal Singh Deo, Datuk C.V. Prabharan, Marisa Regina Fernando dan M. Razlan Jalaluddin yang mewakili Anwar Ibrahim menunggu giliran dengan sabar untuk "meliwat" Mohd Saiful pula.

Nota : Contohi Saiful jika anda diliwat oleh Anwar Ibrahim. Usah berak selagi tidak ke hospital untuk doktor diambil kesan air mani. Nanti tahi anda akan mengecewakan anda.

No comments:

Post a Comment