20100428

SENATOR EZAM


Ezam serah bukti kaitkan Anwar dengan Yahudi, esok
Apr 21, 10 7:57pm

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan, Ezam Mohd. Nor berkata, beliau telah mengumpulkan segala bukti mengenai dakwaan kaitan penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan pemimpin-pemimpin Yahudi.


Katanya, “dossier” (maklumat) itu akan diserahkan kepada anggota-anggota Parlimen esok.

"Anwar duduk di Foundation for the Future untuk kepentingan Israel dan Yahudi. Saya cabar Datuk Seri Anwar untuk jawab ini,” katanya pada sidang akhbar di Hulu Selangor hari ini.

Ezam berkata, beliau sanggup menjadi saksi di mahkamah atau mana-mana peringkat jawatankuasa parlimen berhubung perkara itu.

- Bernama



Komen Pencatat
Sebagai upah beliau dilantik menjadi senator, beliau akan mengganas.Pendedahan demi pendedahan akan beliau lakukan. Sasaran utama adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim. Dalam PKR beliau tidak mendapat apa-apa habuan atau darjat malah puluhan ribu duit beliau dihabiskan dalam perjuangan bersama PKR. Kini tiba masanya mengumpul kekayaan dengan berpayung dibawah UMNO/BN. Bersubahat merompak harta rakyat. Menghalalkan cara demi mengejar cita-cita. Bersekongkol dengan talibarut yahudi dan Israel.

Demi mengejar cita-cita, sanggup melempar tuduhan kononnya Anwar agen Yahudi. Sudah jelas lagi bersuluh, Najib mendapatkan khidmat APCO yang terbukti Yahudi, masih hendak melindungi. Pejuang jenis apa makhluk bernama Ezam ini.

Dulu kononnya memperjuangkan Koruption/Rasuah, rupa-rupanya lebih seronok bersekedudukan dengan setan perasuah ini. Jadilah pejuang yang bermaruah. Jangan jadikan duit sebagai tuhan. Bebaskan diri dari kehidupan yang penuh kehinaan. Mulia dipandangan manusia, tapi hina dipandangan Allah.

Tahniah dan syabas diatas perlantikan SENATOR.

No comments:

Post a Comment