20090220

20 - 02 - 2009

10.16 am
Sekitar 8.30 am.
Berlaku satu kebakaran yang mengemparkan bandar Kulai. Berlaku dibelakang Bank BSN. Hirukpikuk dibuatnya. Alkisah rupanya premis yang hangus itu dikatakan premis tempat pelacuran. Dalam kerugian membawa najitah bahawa kemungkaran pasti mengalami akibat buruk. Kita nantikan juga lapuran Polis yang akan dibuat oleh Ketua Pembangkang terhadap Ketua Polis dan Ketua Peguam Negara jam 11.30 pagi nanti.
Harapkan pagar, pagar berdarjat diharapkan...
7.29 am
Salam muhibbah buat pendokong AMK Johor.
Ucapan syabas buat ahli UMNO Johor yang sering mengambil berat dan beryakinan kami boleh merobah Kerajaan Johor pada PRU-13. Sistem mereka yang menghalalkan sogokkan sudah lumrah. Tidak lain hanya merosakkan anakbangsa dan memalukan bangsa melayu.
Saban hari kami diserang, kekuatan makin ampuh.
Ketetapan yang BN ambil agar terus menuduh menghinacela kian menampakkan BN hampiri runtuhnya kesatuan. Mendabik dada didada akbar menampakkan BN / UMNO sudah tiada kerja selain membuat nista dan takukkan jawatan pangkat terlucut. Sesautu yang menarik, Tingkat 4 di Putrajaya dan Tingkat 1 di Bangunan Sultan Ibrahim kian berkecamuk dengan pergolakkan politik rebutan kuasa.

No comments:

Post a Comment