20100119

Mencari Anwar Ibrahim Didalam Lumpur....

Awang Selamat, Ku Seman Ku Hussain dan puluhan wartawan dan bloggers pecinta UMNO terpaksa mengondam Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjadi pujaan.

Malangnya mereka ini jika tidak menyebut nama Anwar Ibrahim dalam catatan mereka, maka artikel meraka bagai hidup segan, mati tidak mahu mahu.

Dalam mencari idea untuk mencari rezeki dalam setiap catatan. Pengarang pecinta UMNO terpaksa memerah idea untuk mencaci Anwar Ibrahim.

Bagi mereka jika tidak menyebut nama mentor negara dan dunia itu maka lebih baik mereka mati seperti mangsa gempa bumi di Haiti .

Pencatat menyentuh Awang Selamat dan Ku Seman Ku Hussain. Sahabat pena Anwar yang terhebat masakini.

Cintanya kepada Anwar Ibrahim begitu mendalam. Bagi beliau menyumpah seranah Anwar Ibrahim adalah fardu kifayah.

AWANG bukanlah ghairah untuk menulis tentang Anwar Ibrahim dalam ruangan ini. Tetapi Awang tiada pilihan kerana tidak dapat berkompromi dengan manipulasi ketua pembangkang itu - Awang Selamat- Mingguan Malaysia. 17 Januari 2010.

Semasa Anwar Ibrahim dipecat, Ku Seman Ku Hussain begitu bersemangat mengeji Anwar Ibrahim. Baginya mengeji Anwar ganjaran beroleh Surga Firdaus.

Jika anda menjenggah blog Gerakan Anti-PKR. Anda pasti akan berkata, " Anak siapa la ini ?". http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com

Pencatat tidak mencela pencinta UMNO tidak menilai peradapan. Namun seperti pimpinan UMNO-BN, untuk terkenal dan ucapan didengari wajib bagi mereka menyebut nama Anwar Ibrahim.

Anda menilainya komen pencatat....

No comments:

Post a Comment