20091104

Mari Sokong & Undi BN Untuk 1Malaysia

Nampaknya usaha Shamsul Iskandar Mohd Akin dan rakan AMK menghadiahkan lembu kepada Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) tidak sia-sia walaupun 'kes melepas batuk ditangga'.

Rakan-rakan AMK di seluruh negara nampaknya terpaksa membeli lembu untuk dihadiahkan ke SPRM disetiap negeri.

Kita lihat sahaja sejauh mana SPRM berlaku telus dalam menjalankan tugas. Setakat ini masih dicucuk hidung dan ditambat pada tiang berbendarakan UMNO-BN.

Marhaen masih tersenyum melihat kes yang dibicarakan. Telah diketahui seluruh dunia Malaysia mempunyai kadar pelaksana rasuah antara rangking tertinggi.

Peristiwa pejabat kerajaan negeri selangor, Kedah, Perak dan P. Pinang kehilangan banyak dokumen dan fail ketika Pakatan Rakyat memenangi PRU-12 amat mengejutkan.

Anda boleh bayangkan apa akan berlaku pada fail dan dokumen di SPRM jika Pakatan Rakyat memenangi PRU-13 nanti.

Sudah tentu penjilat UMNO-BN di SPRM macam lipas kudung membuang fail-fail yang disahkan terbukti melibatkan pemimpin UMNO-BN.

Anda boleh menilai kenapa ekonomi Indonesia, Vietnam, China, Thailand dan lainnya kian menyerlah. Malaysia ?

Sedangkan Malaysia mempunyai Petronas, sawit, perindustrian, getah, puluhan dan universiti-institut masih meraba-raba dalam terang dalam membangun ekonomi.

Manakala Malaysia dipenuhi oleh penjilat 1Malaysia. SPRM, Mahkamah, PDRM, Felda dan Petronas masih curang pada pembayar gaji dan amanah yang diberikan kepada mereka.

Jika anda mahu ketirisan, rasuah dan penyelewangan terus bermaharajalela, teruskan sokong dan undi Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment