20101111

Rahsia Talibarut Umno Ketahuan

Hari ini 5 ahli jwatankuasa PKR Sembrong diketuai Ketua Cabang Sembrong Saiman Marjuki ( Pak Ngah ) mengumumkan meletak jawatan. Keputusan ini dibuat setelah wajah beliau yang sebenar telah diketahui umum. Beliau merupakan salah seorang tali barut umno yang menimbulkan propaganda dan gerakan untuk menjatuhkan Chua Jui Meng. Beliau pernah bersumpah, beliau akan perangi Chua Jui Meng habis-habisan.
.
Sisabaki juak mereka masih ada lagi dalam MPN. Semuanya perlu dibersihkan. Pusat telah berjanji akan menyegerakan tindakan tatatertib keatas semua yang terbabit. Tali barut umno ini tidak boleh dibiakkan. Kebijaksanaan beliau mendapatkan kewangan daripada Datuk Zaid telah disalah gunakan. Program-program yang diatur sepatutnya berkempen untuk Zaid, disalahgunakan, menjadi program menghasut anggota menentang Chua Jui Meng dan perkauman.
.
Hasrat Umno untuk menghancurkan PKR Johor tidak kesampaian setelah tali barut mereka gagal menyelinap. Saiman dan Aziz adalah barua umno yang aktif memporak-perandakan PKR, beliau kerap mengadakan rapat umum dan melaungkan semangat perkauman. Namun dibelakang beliau masih ada seorang lagi yang lebih merbahaya. Hanya tunggu masa yang sesuai sahaja untuk bertindak.
.
Anggota PKR jangan gusar, Kemelut ini akan selesai dengan segera. Semua tali barut dan perosak parti akan diambil tindakan tegas. PKR Pusat mempunyai kuasa untuk memecat mereka setelah memperolehi bukti yang kukuh. Keadilan diperlukan untuk menghukum petualang ini.
.
* Lebih baik Pak Ngah dan Pencacai-pencacai lain meninggalkan PKR sebelum disingkirkan oleh Parti. Biarlah hidup bermaruah. Pak Ngah hanya mensia-siakan usia pencen sahaja. Saya amat simpati dengan nasib Pak Ngah.
.
.

No comments:

Post a Comment